- Forum
- SUPPORT & DOWNLOADS
- YOUR LANGUAGE
- Polski
- Hydepark
- Re: Strefa kinomana - ulubione filmy, seriale, bohaterowie
Re: Strefa kinomana - ulubione filmy, seriale, bohaterowie
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Ulubione seriale: ,,Drużyna A , ..Magnum P.I. , ,,Świat według Bundych , ,,Barnaby Jones , ,,Kojak , ,,Colombo ...
Ulubione filmy: ,,Braveheart , ,,Gladiator , ,,Existenz , ,,Bure baruta (pol. ,,Beczka prochu ), ,,Las Vegas parano , ,,Football factory , ,,Tora! tora! tora! , ,,Parszywa dwunastka ..
jak sobie coś przypomnę to napiszę...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Ogólnie polskie kino preferuje, jakoś tak patriotycznie. Do tego co wyżej dołożę : Wszyscy jesteśmy Chrystusami i Dzień Świra.
Jak mam iść na zagraniczne produkcje do kina, to najlepiej takie, co by się zrelaksować i nie wgłębiać za bardzo w analizę np Narzeczony Panny Młodej (fajnie iść z żoną czy dziewczyną), albo Kac Vegas.
A jak już bym chciał się zabawić w analizę no to kiedyś uwielbiałem
haha ale tu się walnąłem zamiast Mulholand Drive napisałem MarloPlace
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Ale też jak Root - na poważnie.
Seriale: na szczęście tylko dwa - NCIS i South Park - wszystkie odcinki widziałem, South Park nawet po parę razy Z dawnych czasów Robin of Sherwood (ten z muzyką Clannad - genialny serial).
Filmy: dużo tego, w sumie najbardziej lubię filmy muzyczne, bo można po wielokroć oglądać - The Blues Brothers , Hair , Jesus Christ Superstar . Blues Brothers to dla mnie chyba najdoskonalszy film. Spoza tego gatunku: Tarantino (ale bez Jackie Brown - nuda), Mad Max - trylogia, młody Gibson to był gość, Królowa Margot , Ostatni Mohikanin , itd...
Generalnie mam coś takiego, że ze strasznym sentymentem wspominam wszelkie rozrywkowe pozycje z lat 80 - wczesne 90 - zarówno te dobre Terminator , Mad Max , jak i nawet sieczkę - American Ninja - pamięta to ktoś? z Michaelem Dudikoffem, hehe. Teraz to rzadziej mi się coś spodoba, starość nie radość No i jeszcze w czasach jak nie było internetu, to jak dali jakiś fajny serial w dwóch dostępnych kanałach, to nie można się było doczekać następnego tygodnia...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
w ogole widze, ze we wczesniejszych postach padlo kilka zacnych tytulow, jak chocby krolowa margot - warto dla samej pieknej isabelle adjani ;D - czy kac vegas
od siebie ze starych seriali dorzuce miasteczko twin peaks, miami vice( z johnsonem i thomasem, choc kinowa wersje z farrellem tez przelknalem) rownie kultowa i genialna rzecz co robin z sherwood, trzecia planeta od slonca, czy hotel zacisze z johnem cleesem
a z filmow - jakos dziwnym trafem podchodzi mi wiekszosc z tego w czym mozna zobaczyc russela gladiatora crowa czy mela wallace a gibsona. zawsze chetnie rzuce tez okiem na to w czym za mlodu grala pani ryder winona - bo to ladna kobieta byla;)
na osobne wspomnienie zasluguje bareja i jego komedie - mistrz! ;D
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Generalnie mam coś takiego, że ze strasznym sentymentem wspominam wszelkie rozrywkowe pozycje z lat 80 - wczesne 90 - zarówno te dobre Terminator , Mad Max , jak i nawet sieczkę - American Ninja - pamięta to ktoś? z Michaelem Dudikoffem, hehe. Teraz to rzadziej mi się coś spodoba, starość nie radość No i jeszcze w czasach jak nie było internetu, to jak dali jakiś fajny serial w dwóch dostępnych kanałach, to nie można się było doczekać następnego tygodnia...
Of course! ,,jedynka ,,Amerykańskiego ninja była najlepsza (to samo tyczy się ,,Robocop a ).
Dorzucę do moich ulubionych właśnie wspomniany przez Szczepana serial ,,Miami vice (zawsze chciałem mieć krokodyla/aligatora na własnej łajbie hehe) a z filmów ,,Pulp fiction i ,,Raport Pelikana i ,,Top gun .
Please Log in or Create an account to join the conversation.
1. Bullet
2. Pulp Fiction
3. Forrest Gump
Z polskich to tylko komedie:
1. Bareja
2. Machulski (wczesny - Sexmisja, Vabank)
3. Lubaszenko (wczesny - Sztos, Chlopaki nie placza)
Seriale to Szczepan juz zauwazyl mistrzostwo Robina z Sherwood (tylko ten pierwszy, blondyn byl gejem ), niesmiertelne Alternatywy czy niewiele slabsi Zmiennicy.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- PIOOTREK86
- Offline
- Member
- Posts: 201
- Thank you received: 0
Please Log in or Create an account to join the conversation.
1. W zasadzie wszystko, co popełnili bracia Coen - chociaż w tym przypadku Big Lebowsky miażdży każdą konkurencję (latynos pederasta Torturro)
2. Snatch - Ritchie był w mega formie, jak to robił, Stathan świetnie zagrał...teraz trzeba na Watsona czekać
3. As good as it gets - dla mnie najlepszy film późnego Nicholsona i ex aequo Jerry Maguire - Cuba Gooding Jr jest niesamowity oraz Training Day - Denzel rządzi
Seriale:
1. Nie będę oryginalny, ale Robin wszystkich rozwala
2. M.A.S.H - chyba nie trzeba tłumaczyć, człowiek oglądając nie podnosi się z podłogi...
3. Miami Vice (właśnie kupiłem sobie box 1 sezonu ) - remake też ujdzie, chociaż Farell bardziej mi przypomina Johnsona niż Foxx Thomasa i jeszcze House M.D. - jakoś tak się uzależniłem od obejrzenia pilota
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Forum
- SUPPORT & DOWNLOADS
- YOUR LANGUAGE
- Polski
- Hydepark
- Re: Strefa kinomana - ulubione filmy, seriale, bohaterowie