arcade joystick ??
- Van Basten
- Topic Author
- New Member
Less
More
- Thank you received: 1
18 years 3 months ago #9106
by Van Basten
arcade joystick ?? was created by Van Basten
Ben op zoek naar een arcade joystick die werkt op een pc wie oww wie weet waar ik die kan verkrijgen??
Groeten Van Basten
Groeten Van Basten
The following user(s) said Thank You: Prutser
Please Log in or Create an account to join the conversation.
18 years 3 months ago #9278
by M4RK
wnnr je een topic in het engels opent heb je een veel groter bereik natuurlijk
voor zover ik weet heb je voor je arcadejoystick een adapter nodig... moeje redhair ff een bericht sturen.. die weet wel hoe of wat.. hijs de adapterkoning
Replied by M4RK on topic Re: arcade joystick ??
loldan vraag ik me af waarom ik lid ben geworden zeg.....
wnnr je een topic in het engels opent heb je een veel groter bereik natuurlijk
voor zover ik weet heb je voor je arcadejoystick een adapter nodig... moeje redhair ff een bericht sturen.. die weet wel hoe of wat.. hijs de adapterkoning
- Witi
- Visitor
18 years 2 months ago - 18 years 2 months ago #10711
by Witi
Replied by Witi on topic Re: arcade joystick ??
Bij deze kan ik je de volgende arcade joystick aanraden:
www.speedlink.de/prod.php?lang=en sys_id=1 pb_id=1 prod_num=SL-6602-TBE
verkrijgbaar bij:
informatique.nl (betrouwbaar goede ervaring met deze webwinkel)
www.speedlink.de/prod.php?lang=en sys_id=1 pb_id=1 prod_num=SL-6602-TBE
verkrijgbaar bij:
informatique.nl (betrouwbaar goede ervaring met deze webwinkel)
1 month 2 weeks ago #146942
by Prutser
Replied by Prutser on topic arcade joystick ??
Aangezien ik toendertijd Microprose Soccer (Commodore 64) en Sensible Soccer (Amiga/PC) echt heel veel speelde, zijn dit echt 2 voetbalspellen waarbij een joystick (Arcade) haast een verplichting is. Ik ben niet de enige die dit vind. Ik heb deze SWOS 2020 versie met een xbox controller geprobeerd maar vind het 3 x niets.
Gelukkig heb ik toendertijd nog eens zo'n mini Amiga en Commodore 64 aangeschaft waarbij usb joysticks aanwezig waren. De speedlink vind ik niet echt soepel werken maar de 'The Joystick' vind ik persoonlijk iets beter.
Verkrijgbaar : www.amazon.nl/The-C64-Micro-Switch-Joyst...ck%2Caps%2C82&sr=8-2
Wat ik nog niet geprobeerd heb is, omdat ik nog steeds een originele Arcade joystick heb staan om met een adapter verbinding te maken met een pc. Kijk hier eens : stepstick.pl/?35,en_usbjoy20-adapter-con...-your-own-usb-device!
Hopelijk heb ik klein beetje geholpen met deze 2 links. Jammer genoeg heb ik deze site onlangs gevonden omdat het kriebelde om naast boring FIFA gewoon weer eens ouderwets Sensible Soccer te spelen. Ik had de originele Sensible versie voor €2,99 online gekocht en met de benodigd heden die hier stonden de vernieuwde Sensible Soccer met heel veel mods wat het spel weer aantrekkelijk maakt. Hij is zeker moeilijk en waar ik 30 jaar geleden toch wel een zeer goede speler was begin ik nu weer als een newbie
Gelukkig heb ik toendertijd nog eens zo'n mini Amiga en Commodore 64 aangeschaft waarbij usb joysticks aanwezig waren. De speedlink vind ik niet echt soepel werken maar de 'The Joystick' vind ik persoonlijk iets beter.
Verkrijgbaar : www.amazon.nl/The-C64-Micro-Switch-Joyst...ck%2Caps%2C82&sr=8-2
Wat ik nog niet geprobeerd heb is, omdat ik nog steeds een originele Arcade joystick heb staan om met een adapter verbinding te maken met een pc. Kijk hier eens : stepstick.pl/?35,en_usbjoy20-adapter-con...-your-own-usb-device!
Hopelijk heb ik klein beetje geholpen met deze 2 links. Jammer genoeg heb ik deze site onlangs gevonden omdat het kriebelde om naast boring FIFA gewoon weer eens ouderwets Sensible Soccer te spelen. Ik had de originele Sensible versie voor €2,99 online gekocht en met de benodigd heden die hier stonden de vernieuwde Sensible Soccer met heel veel mods wat het spel weer aantrekkelijk maakt. Hij is zeker moeilijk en waar ik 30 jaar geleden toch wel een zeer goede speler was begin ik nu weer als een newbie
Time to create page: 0.221 seconds